Skip to content

Η διαδικτυακή συστηματική άσκηση αυξάνει την προσκόλληση στη σωματική δραστηριότητα σε άνδρες με παχυσαρκία

SmartSelect_20231228_151247_Microsoft 365 (Office)

Πρόσφατα δημοσιευμένη μελέτη εξέτασε την τήρηση των κατευθυντήριων οδηγιών εβδομαδιαίας σωματικής δραστηριότητας (δηλ., ≥150 λεπτά αερόβιων δραστηριοτήτων μέτριας έως υψηλής έντασης και δύο ή περισσότερες συνεδρίες άσκησης μυϊκής ενδυνάμωσης), καθώς και παραμέτρους υγείας σε άνδρες με παχυσαρκία κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19, και ειδικότερα 46 εβδομάδες μετά την ολοκλήρωση ενός διαδικτυακού προγράμματος συνδυαστικής άσκησης (αερόβιας και μυϊκής ενδυνάμωσης) διάρκειας 12 εβδομάδων. Εξήντα παχύσαρκοι άνδρες κατανεμήθηκαν τυχαία στην ομάδα παρέμβασης (n = 30) ή στην ομάδα ελέγχου (n = 30), με την πρώτη ομάδα να ακολουθεί το διαδικτυακό πρόγραμμα τακτικής άσκησης τρεις φορές την εβδομάδα, ενώ στην ομάδα ελέγχου υποδείχθηκε ιστότοπος που τους βοηθούσε στην επίτευξη των κατευθυντήριων οδηγιών. Τα αποτελέσματα της μελέτης έδειξαν ότι η ομάδα παρέμβασης είχε σημαντικά υψηλότερη συμμόρφωση στις κατευθυντήριες οδηγίες για σωματική δραστηριότητα έναντι της ομάδας ελέγχου. Ωστόσο, δεν παρατηρήθηκαν σημαντικές διαφορές σε παραμέτρους υγείας (π.χ., σωματική σύσταση) μεταξύ των συμμετεχόντων στις δύο ομάδες. Συμπερασματικά, το προτεινόμενο πρόγραμμα αύξησε τη συμόρφωση παχύσαρκων ανδρών στις συστάσεις για σωματική δραστηριότητα μετά από περίπου ένα έτος, ωστόσο περισσότερες μελέτες χρειάζονται για να αναδειχθεί πώς θα μπορούσαν να βελτιωθούν και οι δείκτες υγείας σε αυτόν τον πληθυσμό, όταν ακολουθεί ένα διαδικτυακό πρόγραμμα συστηματικής άσκησης.

Διαβάστε το πλήρες άρθρο:ΕΔΩ

KESHAVARZ, M., M. SÉNÉCHAL, and D. R. BOUCHARD. Online Circuit Training Increases Adherence to Physical Activity: A Randomized Controlled Trial of Men with Obesity. Med. Sci. Sports Exerc., Vol. 55, No. 12, pp. 2308-2315, 2023.